2011年3月22日 星期二

2011 ~ 雲貴之春 (一)


元陽梯田

坦白講, 返內地旅遊一向不是我杯茶; 但有時種種因素下選擇了, 我還是用既來之則安之的態度開開心心出發! 

雖然, 臨出發前被班好心人作出令人情緒不安的提示!  !  我懷疑他們其實夾埋整鬼我囉!  不過, 好彩佢地鼓勵我帶大機, 如果唔係我實後悔輸人唔輸陣嘛!  嘻嘻 ~
        


              


遇著天氣不佳, 日出同日落都睇唔到, 幸而太陽伯伯算比面, 略盡綿力下, 都可以影到片刻光輝!  

嘩!   綿綿不絕的梯田, 在不同的光線下, 形成千變萬化的圖案, 美不勝收!  

           




          


                         



               



                               


         


                  

       

 


                     


                                


                                 

                             

                 


   


              
   

                   
            

                              

沒有留言:

張貼留言