2013年10月15日 星期二

21天南法之旅


21天南法之旅

今年,  可以說是用金錢來換時間,   把工作辭去,  讓自己放任地做自己喜歡的事!   例如旅行,   所有未知的國度, 地域,  我都興趣十足!   旅行中所感受到,  所遇到的,  都化做生活的養份!   總是盼望著下一次的出發,  期待另一次的相遇!   
靚秘書 on long vacation 的重點之一  ~  21天南法之旅終於出發了 !   行程大多由 Sam 哥負責包括訂酒店訂火車票辛苦晒!   我同愛人就乜都是但愛人只需準備錢!   我就仲簡單有得玩有得食就開心!   當然好似今次加埋有得 shopping,  double happy 嘻嘻!

Paris (16/6) 
Avignon (18-19/6) ~  唔知啲薰衣草開左未呢?
  


Arles (20/6)
Nice (21-22/6) ~ 噢!  陽光與海灘, 比堅尼又出動!


Monaco (23/6) ~ 三星級米芝蓮餐廳, 期待ing!


Cannes (24/6)
Nice or Grasse/Menton (25/6)
Italy ~ Milan (26-27/6)
Verona (28/6) ~ 羅密歐與朱麗葉, 浪漫!


Italy ~ Milan (29/6)
France ~ Lyon (30/6 – 1/7)
St. Malo (2-3/7) ~  嘩!  超正海鮮!  I'm coming!
 


St. Michel (4/7)

Paris (5-6/7)

現在唯一有點心煩,  最近塊面搞到一撻撻 (人地話我成日去玩晒得太多又唔肯擔遮),  其實我唔介意晒黑,  但一撻撻就好鬼核突囉!  尤其是眼袋下果兩撻真係睇見都想喊!   問過專業人事意見話係賀爾蒙問題好難搞唔係無得搞,  但做完療程不能晒到太陽!   否則仲衰過舊時!   !   我又出發去南法有咩可能晒唔到太陽呀唯有至諸死地而後生玩完番嚟先算!   最緊要開心!    ~
大家不用太掛住我啊!  

沒有留言:

張貼留言