2009年9月9日 星期三

相約090909


相約090909

一個如此特別的日子...
一個如此細心的Mak Mak...
成就了一個如此愉快的晚上! 
有得食, 仲有禮物收, 好開心! 多謝晒!  明明未病好, 感冒未清, 但食完餐飯, 神奇地好似好番好多, 原來除左shopping, 開心飯聚都可以醫病喎!

睇下我地個個笑到四萬咁!



Mak Mak 真抵錫啊!



各有各性格, 有啲好搶眼, 讓人一眼便看上; 有啲玩平實, 玩內涵;  咁大家應該估到下邊隻歸邊個啦! 







但願, 090909(長長久久)之後, 來年101010(十全十美), 再續...

**************************************************
我係來至南美的[小吱喳], 係咪好靚呢? colorful! 襯晒我嘅新主人啦! 佢份人一向都咁浮誇! 又嘴啫啫!  哈哈! 



仲有, 仲有, 南美喎, 睇嚟佢都未有耐去到啦唔係Mak Mak 咁好人, 佢都幾難收養到我呢! 
不過, 呢度環境尚算O.K., 放心啦我會好好的生活!



沒有留言:

張貼留言