2009年9月26日 星期六

預[慶] ~ 幸福私房菜


又係講飲講食, 希望唔會悶親人!

大家一睇個背景, 就知又嚟Sam哥私房菜! 



多謝Sam哥厚愛耐唔耐就整啲好嘢醒我!  呢啲咪係人夾人緣囉有人會覺得我奄尖腥悶麻鬼煩但他卻欣賞我對生活有要求識享受事原佢自己都係咁, 覺得搵到同道中人嘛!   其實我只係勇於表達自己嘅意見啫!
大家係唔係覺得我肥o左呢!  得喇,  過埋生日咪減囉!  嘻嘻!



平時人地出錢又出力, 我緊係出酒喇!  但今次係特別嘅日子, 愛人W H 話給特別的我, 所以落重本買了一生人第一枝 Lafite!  咁比面呀!  錫晒你!




當然又係我嘅至愛!  先嚟香檳配生蠔, 其實哩段時間啲生蠔青黃不接, 澳洲蠔過左, 法國蠔未合時,  只選了Irish Rock and Scottish.




白酒配海鮮, 今次啲蟹普通, 龍蝦最好食!




戲肉嚟喇!  Lafite 21日 dry-aged prime steak.  原先想買1999年份, 應該岩時候飲啲, 但一時間買唔到唯有退而要求其次選了2004.  聞同飲都好正, 不過值唔值咁嘅價錢就見仁見智啦! 








滿載著幸福的感覺, 感激兩位懂得欣賞我的男士
大一歲又如何!  飲杯!

沒有留言:

張貼留言