2012年5月2日 星期三

高 + 索 ~ 阿塞拜彊 (I)



2012/04/05
Sheki - Shamakhy
[魯格][阿塞拜彊], 我相信最不習慣是食物, 選擇少之餘, 多數的肉食都是燒烤,  但燒到又乾又鞋! 啲頭盆沙律仲好笑, 係原件上, 即一串串蕃茄, 一碌碌青瓜, 一枝枝芫茜蔥,  新鮮搞到我地做晒兔子, 綿羊!  
去過伊朗的朋友們都說Sheki 無論建築物和人物, 都帶點伊朗味道.






Sheki Khan’s palace
- XVIII c
舊皇宮 - 內部分開不同的房間各具特色但好可惜不可拍照! 




大門的ceiling 是玻璃裝飾

 











跟住去參觀
History museum, 規模不大, 展品也不多; 興趣不大!









 







應該是[阿塞拜彊]導遊高班唯一的一張相, 唔知點解我地真係無同佢影過相; Nani 肯定有過百張相,  Nune 應該都唔少,  所以幾時都話靚女著數啲喇!  




老豆我就唔係好岩, 反而同佢個仔就有合照,  最欣賞他的all front 髮型! 




臨離開
Seki, 還參觀了一間回教寺, 但又係唔比影相 !   ~  不過主持人伯伯十分好客, 係都要留我們飲杯茶, 食下茶點 !  好熱情!




其實初初我覺得這裡的人好似有點
cool,但只要同佢地講句(Salam) - Hello / ( Sagol) – Thank you, 他們便會跟你微笑!繼而最鍾意問你係邊度嚟! 




下午由Sheki to Baku, 車程頗長, 差不多四小時,  途經Shamakhy 的 Seven Domes古時的家庭式墓穴, 無咩特別!   不過沿途風景唔錯,  成日見到雪山!


 
 

終於到達首都Baku, 即時感覺先進好多!




因為導遊高班係按章工作的人準時收工問佢食飯有咩餐廳好介紹永遠都係講完一大輪後, 其實係無答案嘅!   你地話高班唔高班?   咁我地唯有在酒店附近搵食在一間蛋糕店內, 靚仔店員介紹了一間超高級餐廳給我們,  但去到竟然無位!  跟住搵嚟搵去, 只搵到間小店, 又嚟雞同鴨講於是走埋入廚房, 自己睇下有咩嘢食, 當然都係果幾款!  今次醒呀, 比我地見到蕃茄, 雞蛋咁就嚟蕃茄炒蛋囉!   Mak Mak 仲親自下廚, 搞到好熱鬧! 
我們一邊食一邊有不同人物無喇喇走嚟叫我地影相, 好搞笑!   開始感覺到[高加索]的熱情!

和店主一家合照, 大家請留意檯面上的食物, 今餐就係得咁多多!



由於又係食唔飽
, 大家齊齊又要食杯麵!  Again!

 

沒有留言:

張貼留言