2012年5月4日 星期五

高 + 索 ~ 阿塞拜彊 (III)


2012/04/07 Baku (II)
今天是在[阿塞拜彊]的最後一日晚上便會乘通宵火車返Tbilisi,  未出發想起已經有點擔心因為我份人對於睡眠和如廁都幾(gor),  仲衰到遇著唔方便嘅日子,  你愈怕佢就愈要嚟,  咁就出事啦

依架火車入面嘅設備真係落後到你唔信!
 

早上的
old town,遊人不多, 是買紀念品的好地方!



























再次被途人要求合照! 我地影人時,人地又影我地,影同被影同樣開心! 好熱鬧! 




其實今次旅程中, 我想我跟其他團友最大的分別是對陌生人的態度! 大家唔好睇我平時
bilibala, 但只限於我認識的人,對於在陌生的國度, 我反而怕他們對我太熱情,攬頭攬頸! 所以最初見到團友們成日跟三唔識七啲人影相,我會覺得有點奇怪! 佢地仲有心到寫下對方的地址或e-mail, send番啲相比人喱 ~    

我相信他們今個旅程所得到的,   一定比我多!   我明白好多時人與人之間的關係是需要互動的! 感受過便覺得值得!    有好幾次,  我也被感動了 ~   旅遊的真正義意,  每次有著不同的啟發,  豐富了我的生命,  讓愛長存!


遊覽
Shirvan Shahs Palace,由於影相要收錢,我們又把這任務交於師傅!

所以暫時用住網上圖片






 


  


  
難忘一刻在皇宮外遇上一群小學生, 被他們興高采烈地圍著我們say hello 同握手,  我的心被溶化了....



MaidenTower, 此古塔於2000年被世界教科文組織(UNESCO)列入世界文化遺名冊。 





上到塔頂, 望到電視塔, 及兩座顯得與四周有點格格不入的新建築物. 在雲霧下,電視塔約隱約現!  好迷幻!









在廣場上, 防止路人踏入的公仔, 太得意反而引入走過去呢!






依果baby實在太可愛,連我也忍唔住影佢!



紀念塔,長期不滅的火焰!





每日一跳又嚟啦!  今次好齊啊 ~



大家咪睇我地次次跳到好似好型咁,實情是我們都經過長期專業訓練,再加努力練習,好多時跳十次八次才成功,真係跳到氣喘兼腳仔軟!  嘻嘻 ~



五日四夜的[阿塞拜彊]之旅順利結束了!  明天, [九男女 + ]正式展開! 十分非常精彩又令人難忘的旅程, 密切期待! 但好可惜本人要暫別香港, update 唔到呀 !   

沒有留言:

張貼留言